Vad har hänt

Jaha juni 2oo9, vad har hänt sedan dess.

Den sommaren vad det roliga fester, semester till våra kära vänner i Norge 2 gånger,
var på bröllop vilken känsla det var, ooj nu drömde jag in i framtiden på den tanken..

Jag sa upp mig från mitt heltidsjobb och hamnade i skolbänken igen,
en kurs i specialkost och dietmatlagning, låter tråkigt,
men jag är ju utbildad kock och tycker det
är intressant med dieter och olika saker man kan vara intollerant mot så mig passar det.
I den kursen ingick det en praktikperiod, då jag var på USÖ,
vilket resulterade
i ett timvikariat.

Har jobbat MYCKET här och där.

Vänner har blivit tillsammans med nya pojkvänner, gamla flammor och trevliga är dem.
Vänner har även KOMMIT och GÅTT under denna period.

Har hänt massa skoj, men minnet är bra men kort.
Men de bästa minnena behöver man ju inte dela med sig av.

Året avslutades såklart med ett nyårsparty, hemma hos mig och Joakim.
Ja vi håller fortfarande ihop <3 Är inne på vårt 4:e underbara år tillsammans.

Vi har även kommit ifrån GettoBerga - Varberga och dragit oss ända till mitt i smeten,
och här TRIVS vi.
Tissarna också, dock ingen trädgård men en balkong man kan spana på
folk från.

Jag har fyllt år, men det gör jag ju varje år.

Vad mer, det håller jag för mig själv ett tag till :D
Nää, nu räcker det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0