Norge besök

Ja, i helgen får jag och Jocke Norge besök, Ruben & Silje kommer. Ska bli grejt.
Fick reda på det igår, och idag är det onsdag, ska jobba imorn och på fredag, och på lördag,
att jobba på lördag är ju inte det bästa, jag får ta det lungt på fredag, så att jag kommer upp på lördag morgon, det är upp till mig själv.
Så idag är den enda dagen jag hinner städa. Ska finputsa hela lägenheten. Måste planera vad vi ska äta och göra hela helgen oxå.. Kan inte lägga in någon bild på oss, finns inga bilder på den är datorn än..
Men men, hade!


Måste bara nämna det med Vickan och Daniel, som alla nu nog vet. Jag vet inte vad jag tkr om det, kanske lite väl mkt ståhej om det. Och får inte kungen säga Vickan till sin egen dotter !? -prinsessan Viktoria.
Aah men vi kommer ju iaf få en snyggare kung! ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0